CARI APA SAJA DISINI

Tuesday 18 December 2012

Rahsia Kecantikan Kulit dari Sabun Beras






Khasiat sabun beras yang perlu anda tahu:
  • Menegang, Melembut Dan Mencerahkan Kulit 
Sabun beras dikatakan mampu menegang, melembut dan mencerahkan kulit wajah. Ini membuktikan bahawa, sabun beras ini amat sesuai untuk wanita yang sudah berusia bagi mengekalkan ketegangan kulit dan kelembutan wajah. 

  • Menanggalkan Kotoran, Minyak, Dan Sel Kulit Mati 
Sabun beras difahamkan mampu merawat sel kulit mati dan secara tidak langsung mampu menanggalkan kotoran dan minyak pada kulit. Bagi wanita yang mengalami masalah kulit berminyak, anda boleh menggunakan sabun beras ini bagi mengawal pengeluaran minyak berlebihan pada wajah.
 
  • Memudar, Menghilangkan Jerawat Dan Jeragat 
Sabun beras turut dikatakan mampu memudar dan menghilangkan kesan jerawat serta jeragat pada kulit wajah. Ini menunjukkan bahawa, wanita yang mengalami masalah kulit berjerawat boleh mencuba sabun ini bagi menghalang pembentukan jerawat pada wajah.
 
  • Menanggalkan Kesan Solekan 
Sabun beras sesuai digunakan sebagai bahan untuk menanggalkan kesan solekan pada wajah. Dengan ini, anda tidak perlu membazirkan wang untuk membeli make up remover setiap bulan. Dengan menggunakan sabun beras sahaja, anda sudah mampu menanggalkan kesan solekan dengan sempurna pada wajah.
(sumber: www.ohbulan.com)


Kandungan Sabun Susu Beras:
Vitamin B, Sodium Hydroxide, Coconut Oil, Milky Jasmine Rice Extract, Aqua, Fragrance. 

Kesan Pemakaian:
Ada dikalangan pengguna yang memakai tetapi tiada kesan apa-apa. Ia lah dah putih, nak putih apa lagi kan. Sebenarnya bergantung kepada diri anda juga. Ada badan kita yang dapat terima dan bertindakbalas dengan cepat dan ada yang lambat. Ia bergantung kepada hormon dan antibodi seseorang juga. So, jangan salahkan produk kalau tidak berkesan kepada anda. Sebab ramai lagi orang lain pakai berkesan. Mungkin ia tidak sesuai buat anda.

Cara Penggunaan:
Digunakan di muka dan badan. Sapu secara lembut 2-3 minit, kemudian bersihkan seperti biasa. Boleh digunakan oleh lelaki dan perempuan. Sesuai untuk semua jenis kulit.


Bagi yang berminat untuk mencuba atau ingin membuat tempahan, harga yang ditawarkan mengikut pakej-pakej berikut:
4 biji sabun = RM20
8 biji sabun = RM33
12 biji sabun = RM46
(semua harga termasuk kos penghantaran)

Berminat?

Hubungi kami di hiaslawa@gmail.com / SMS:011-1437 3556


No comments:

Post a Comment